سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا
سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا

عکس پسران خوب

07744612199170986116.jpg59181455888948961816.jpg دوستان فوتبال درمجموعه ورزشی وحدت
نظرات 1 + ارسال نظر

سلام بر مدیریت محترم وبلاگ طنز سنان
اس ام اس قبلی شما مبنی بر پست جدیدتان وصول شد و بنده همان وقت اقدام به آمدن به وبلاگ شما کردم اما هرچه کردم نتوانستم نظر بگذارم لذا اینک بنده هم با خبر پست جدید وبلاگ فیروزادمرد در خدمت شما هستم:
سه روز مانده به انتخابات؛ آخرین اخبار مربوط به حواشی انتخابات مجلس در فسا فقط در وبلاگ فیروزادمرد موجود میباشد پس آن را پیگیری کنید. در انتظار حضور شما و نظرات گرانبهایتان.

سلام سیدجان من هرروز به وبلاگتان می آیم وازمطالب شما استفاده میکنم باتشکرازنظرشما همشهری عزیزدرضمن ازاینکه به علت مشکلات نرم افزاری به دلیل اینکه باگوشی موبایل واردمیشوم نمیتوانم نظردهم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد