سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا
سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا

درمان انفلونزا و سینوزیت

●شاید این پست کمی خنده دار باشد اما این را برای خنده ننوشتم بلکه هدف برطرف سازی مشکلات میباشدالبته حق خنده شما محفوظ است● این روزها اکثرمردم یا انفولانزا(سرماخوردگی) گرفته اند ویا در معرض ابتلا به آن قرار دارند پیشنهاد میکنم جهت درمان خود از دود حاصل از مدفوع الاغ ماده روزانه دو مرتبه وبه مدت سه روز استفاده کنید. میتوانید آن را داخل سیگار کرده و بکشید. استفاده از دود مدفوع الاغ ماده(پچاه الاغ)برای برطرف نمودن میگرن و سینوزیت های مزمن بسیار تاثیرگذار میباشد.

ثبت نام کلاس ورزش مخصوص بانوان سنانی

آغاز ثبت نام کلاسهای ورزش مخصوص بانوان درحسینیه صاحب الزمان عج هزینه ثبت نام مبلغ ده هزارتومان می باشد. گفته شده در این کلاس ها نحوه انجام حرکات ورزشی و راه صحیح ورزش کردن برای بانوان اموزش داده خواهدشد.

نشاط ورزشی درسنان

جوانان ورزش دوست سنانی عصر روزگذشته درقالب دوتیم به صورت دوستانه به انجام بازی فوتبال درزمین فوتبال وحدت روستای سنان پرداختند انجام ورزش فوتبال به دلیل نبود توپ فوتبال برای مدتی کوتاه در زمین فوتبال وحدت روستای سنان متوقف شده بود ●تیم وحدت سنان همچنان جهت راه اندازی ورزش فوتبال و ایجاد روحیه ورزشی در بین جوانان روستا به حمایت مالی نیازمند میباشد ●

شن ریزی محل رانش زمین درسنان

شکاف وحفره های ناشی از رانش زمین که چندی پیش در قسمتی از روستا ایجاد شده بود شن ریزی شده است آیا این کار میتواند جلوی رانش زمین درآینده بگیرد؟ پاسخ:خیر این کار فقط ظاهر حادثه را پوشش میدهد ... در روزهای گذشته مهندسین زمین شناسی از شهرستان فسا و مرکز استان جهت برسی حادثه از محل بازدید کرده اندوتحقیقات زمین شناسی همچنان ادامه دارد.

اغازعملیات دوبانده شدن محورفسا به جهرم درمحدوده روستای سنان

عملیات اجرایی دوبانده شدن محورفسا به جهرم حد فاصل سه راهی امامزاده محمد به طرف روستای سنان آغازشده است کلنگ زنی این طرح پیش از این درتیرماه امسال توسط مسولین محترم شهرستان زده شده بود.

پاسخ به پیغام شما

با عرض سلام و اظهار ارادت به شما دوست گرامی. بنده به نوبت خودم از شما به خاطر راه اندازی این سایت تشکر میکنم برای ما که سالی یکبار به سنون میایم خیلی خوب میشه اگر شما مرتب خبرها و اطلاعات بروز در سایت بگذارید وهمچنین عکسهای زیاد از جای جای سنون و اطراف آن. با تشکر فراوان


جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ @ ۱۱:۱۵ ق.ظ.پیغام رسیده از طرف محمد

پاسخ مدیریت:

سلام وتشکرازشما

متاسفانه به دلیل عدم حمایت دیگرمثل سابق مایل به اطلاع رسانی نمی باشم امیدوارم بازدید کنندگان سایت از ماحمایت نمایندتابتوانیم بهتراطلاع رسانی کنیم.

پنجره حقیقت

★★★★★ دل تنگم دوباره سادگی کرد بـازم یـاد زمــان بچگــی کرد ★★★★★ دلم یاد بیست سال پیش کرده هـوای بـستـگان خـویـش کرده ★★★★★ همان موقع که دلها شاد بودند هـمـــه دل زنـــده و آبـــاد بودند ★★★★★ همه کوی و گذر لطف و صفا بود سـخــن از مهــربـانـی و وفـــا بود ★★★★★ قدیـمــا زندگی رنگـی دگر داشت زمونه ریتم و آهنگی دگر داشت ★★★★★ یه رنگی بود و لطف و مهربانی سـرور و جشن بود و شـادمـانی ★★★★★ قدیما هیچکه نامردی نمی کرد کســی ابـراز دلـســردی نمی کرد ★★★★★ چرا بازار نـامـــردی شلوغه!؟ چرا مهر و وفــاداری دروغه!؟ ★★★★★ چرا مهـر و محبت کیمیـا شد همه دنیا پر از رنگ و ریا شد ★★★★★ چطوری بسته شد درهای رحمت کجــا رفت آن همه مهــر و محبت ★★★★★ چرا مردم شدند در غم گرفتار دلـم تنگه از این آشفتـه بازار ★★★★★ بگو رحم و مروتها کجا رفت؟ جوانمردی فتوتها کجا رفت؟ ★★★★★ بـرادر بـا بـرادر جنگ داره پدر از بچه خود ننگ داره ★★★★★ پـدر سالاری از بن ریشه کن شد پسـر سالاری و خر در چمن شد ★★★★★ جوان تا ظهر زیر رختخوابه پدر بیچــاره در رنـج و عذابه ★★★★★ قدیما که همش حرف پسر بود عـصـــای پیــریِ دست پدر بود ★★★★★ کنون برخی پسرها بی بخارند تعصب مـــردی و غیــرت ندارند ★★★★★ نمى دانـم چـرا دنیــا عوض شد همه دلها پر از کین و غرض شد ★★★★★ نـهــال آرزوها بی ثمر شد برادر از برادر بی خبر شد ★★★★★ دگـــر حــرفـی ز عمو و دایـی نیست چه شد خاله، خبر از زن دایی نیست ★★★★★ پســر خاله نمی گیرد سراغت نمی روید گلی دیگر به باغت ★★★★★ همــه فــامـیـــل از هـمـدیــگه دورند چرا اینگونه سرد و سوت و کورند ★★★★★ بسی لعنت به این رسم زمونه به این دنیـای بر عکس وارونه ★★★★★ یکی مـاشیـن میـلیــاردی سـواره یکی هم یک موتور سیکلت نداره ★★★★★ یکی در پول و ثروت غوطه ور شد یـکـی هـــم از نـداری در بـه در شد ★★★★★ یکی املاک و صدها خانه داره یکی مـحتـــاج یک پـول اجــاره ★★★★★ یکی درگیر درد بی علاجه یکی دنـبــال وام ازدواجــه ★★★★★ یکی مـیــمـیــره از درد خـمـــاری یکی در پارتی و شب زنده داری ★★★★★ یکی بنز ویـکـی مـایلـــر سواره یکی بر واتساپ و وایبر سواره ★★★★★ ببخشیدکه این بنده، سادگی کرد دلـــش یـــاد زمــــان بـچـگــی کرد ★★★★★ ☆☆پنجــره حقیقت☆☆

جلسه هماهنگی برگزاری سالگرد شهدا در سنان

جلسه هماهنگی مراسم سالگرد شهدا عصر امروز با حضور خانواده های محترم شهدا و شورای اسلامی سنان برگزار گردید یاداورمیشوم مراسم سالگرد شهدای روستای سنان عصراربعین حسینی ع همراه با عزاداری برگزار خواهدشد همچنین مراسم عزاداری اربعین حسینی ع در شب اربعین در حسینیه سیدالشهدا ع برگزار خواهد شد.

شکست تیم فوتبال سنان

امروزعصردر مسابقه دوستانه فوتبال به میزبانی فدشکویه بین تیمهای سنان با تیم فدشکویه تیم میزبان با نتیجه2بر1به برتری رسید.