سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا
سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا

قهرمان مسابقات مجازی درسنان

میلاد جوکار بانتیجه 7بر6درفینال مسابقات مجازی فوتبال درسنان حریف سرسخت خود علی فرهمندقهرمان دوره قبل را مغلوب کرد.این مسابقات باحضورچهارده بازیکن چندی پیش برگزارشده بود.

بازیکن سنانی به دنبال گلزنی

در چار چوب مسابقات لیگ برتر استان هرمزگان دو گروه متشکل از 12 تیم حضور دارند که تیم عقاب که سجاد جوکار با قراردادی 3 ساله به خدمت گرفته است در این دوره با تیمهای شهرستان میناب ، رودان ، جاسک و بندرعباس هم گروه می باشد که طی 10 بازی به صورت رفت و برگشت به مصاف دیگر رقبا میروند این در حالیست که تیم قهرمان این دوره جواز حضور در مسابقات جام حذفی کشور را کسب می کند، در اولین بازی تیم قاءم میناب مهمان تیم عقاب بود که به دلیل تاخیر آمبولانس این بازی کنسل شد که همچنان هیچ نتیجه ای از سوی کمیته انضباطی اعلام نگردیده است ولی شبکه خلیج فارس این بازی را 3 به 0 به سود تیم میناب اعلام کرده است که از سوی سرپرست باشگاه عقاب تکذیب گردیده است. تیم عقاب در اولی بازی رسمی خود در این دوره از رقابتها با تیم میهن ساخت ایرانیان از بندرعباس به تساوی 1 به 1 دست یافت که با رضایت نسبی سرمربی تیم عقاب از کسب 1 امتیاز در خانه حریف را در برداشت، در این بازی که با تاخیر 20 دقیقه ای شروع شد تیم عقاب نیمه اول را بسیار طوفانی آغاز کرد که منجر به یک گل به سود تیم عقاب پیش میرفت در نیمه دوم میهن ساخت که از بازیکنان بسیار جوانی برخوردار بود از امتیاز میزبانی به نحو احسن استفاده و بارها و بارها روی دروازه عقاب خطر آفرین شدند که این امر با دفاع تمام عیار عقاب و دروازه بان این تیم توپ درون دروازه عقاب راه نیافت تا اینکه در دقیقه 37 بازی بالاخره تیم میهن ساخت با خوش شانسی موفق به باز کردن دروازه عقاب شد . لازم به ذکر است در این دیدار سجاد جوکار 30 دقیقه در ترکیب حضور داشت و چندین موقعیت خوب گلزنی را از دست داد . تیم عقاب فردا به مصاف دیگر رقیب خود خواهد رفت.

پیروزی تیم وحدت سنان

تیم فوتبال وحدت سنان درمسابقه دوستانه فوتبال تیم منتخب بالای ده سنان رابانتیجه2بر1مغلوب کرد گلهای تیم وحدت را بازیکنان میلادجوکار و محمدبیابانگرد وتک گل تیم بالای ده را علی رونده به ثمررساندند.

انتصاب یک سنانی به عنوان معاونت آموزش وپرورش شیبکوه

درجلسه امروز دراموزش وپرورش شیبکوه آقای فرهادرعیت پیشه ازروستای سنان به عنوان معاونت آموزش توسعه وبرنامه ریزی آموزش وپرورش شیبکوه انتصاب گردید.سایت ورزش روستای سنان انتصاب این مقام مهم وباارزش را به آقای رعیت پیشه ومردم بافرهنگ روستای سنان تبریک میگوید.

خبرهایی ازسنان

خبرهایی ازکشاورزی سنان:برداشت پنبه ازمزارع درسنان همچنان ادامه دارداین درحالیست که کشاورزان پنبه کار نسبت به قیمت پنبه ابرازنارضایتی میکنندتعدادی ازپنبه کاران درگفتگوباسایت ما گفتندکه تاجران ودلالان سوداصلی این محصول رابه جیب میزنندوما فقط زحمت میکشیم کشاورزان میگویند چرا دولت به صورت مستقیم پنبه مارا خریداری نمیکند-کشت گندم وجو درسنان اغازشده است.پیشنهادمیکنیم با توجه به پیش بینی های انجام شده درمورد هوای سنان اززیاده روی درکشت این محصولات خودداری نماییدمیزان بارندگی سال ابی جاری درسنان نرمال پیش بینی میشود.-مسابقات رایانه ای فوتبال درسنان با حضور14بازیکن درسنان برگزارمیشوداین درحالیست که بازیهای دوستانه فوتبال البته نه به صورت مجازی درمجموعه ورزشی وحدت سنان باحضور دهها بازیکن ورزش دوست برگزارمیشود.

محرم درسنان

مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی درسنان با شکوه وعظمت خاصی برگزارشد...مردم سنان عصرتاسوعا درقطعه پاک شهدا به عزاداری پرداختند...درصبح روزعاشورا سنانی ها درصحن مطهرامامزاده محمد ع به عزاداری پرداختند...مردم روستای امامزاده محمد با تقسیم نذری دربین عزاداران حسینی و قربانی کردن گوسفند درجلوی هیات عزاداری سرور وسالارشهیدان به آنها خوش آمد گفتند...جمعی ازمردم سنان جهت مشاهده تعزیه عصرعاشورا به روستای غیاث آباد رفتند...مراسم شام غریبان درسوگ به شهادت رسیدن امام حسین ع درسنان برگزارگردید...مراسم بزرگداشت یادوخاطره شهدای سنان همزمان با چهلم امام حسین ع درسنان برگزارخواهدشد...مراسم تعزیه درتاریخ جمعه شانزدهم براستقبال گسترده مردم درحسینیه قمربنی هاشم ع برگزارشد..

تاسوعای حسینی درسنان

مراسم عزاداری تاسوعای حسینی درسنان همزمان درسراسرایران اسلامی درسنان ازساعت 13روزدوشنبه نهم محرم الحرام بازنجیرزنی وسینه زنی چهارهیت عزاداری به سمت قطعه شهدا درروستای سنان آغاز میشود.امیدواریم این مراسم باهماهنگی کامل ونه به صورت تاسوعای سال 92که موجبات نارضایتی وناراحتی همگان را ایجادکردانجام گیرد.

صعودعقاب باگلزنی بازیکن سنانی

راهیابی تیم فوتسال عقاب بندر عباس با گلزنی سجاد جوکار که به واسطه این گل و تساوی نایبند و آیندگان در بازی آخر عقاب در اولین حضورش توانست جواز حضور در مسابقات لیگ برتر استان هرمزگان را کسب کند. لازم به ذکر است سجاد جوکار در این بازی نمایش بسیار خوبی از خود نشان داد تصمیم به خداحافظی از دوران حرفه ای فوتسال را داشت که با مخالفت کادر فنی و بازیکنان این تیم از تصمیم خود صرف نظر کرد . سجاد جوکار با 5 گل در این بازیها پس از آقای دهقانی 8 گله در رده دوم قرار گرفت.