سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا
سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا

محرم درسنان

مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی درسنان با شکوه وعظمت خاصی برگزارشد...مردم سنان عصرتاسوعا درقطعه پاک شهدا به عزاداری پرداختند...درصبح روزعاشورا سنانی ها درصحن مطهرامامزاده محمد ع به عزاداری پرداختند...مردم روستای امامزاده محمد با تقسیم نذری دربین عزاداران حسینی و قربانی کردن گوسفند درجلوی هیات عزاداری سرور وسالارشهیدان به آنها خوش آمد گفتند...جمعی ازمردم سنان جهت مشاهده تعزیه عصرعاشورا به روستای غیاث آباد رفتند...مراسم شام غریبان درسوگ به شهادت رسیدن امام حسین ع درسنان برگزارگردید...مراسم بزرگداشت یادوخاطره شهدای سنان همزمان با چهلم امام حسین ع درسنان برگزارخواهدشد...مراسم تعزیه درتاریخ جمعه شانزدهم براستقبال گسترده مردم درحسینیه قمربنی هاشم ع برگزارشد..
نظرات 1 + ارسال نظر
خبرایران پنج‌شنبه 15 آبان 1393 ساعت 01:08 http://irinnkhabar.ir

بنام خدا
وقتی آمدم و چشمانم به حرمت خورد حیران شدم ... اونموقع فهمیدم عشق حقیقی یعنی چی ...
السلام و علیک یا حسین شهید(ع)
سلام صمدجان
تقریبا من بیشتر مطالبتون رو میخونم
من دانشجوی صنعتی شریفم یه سایت به اسم خبر ایران به این آدرس تازه درس کردم اگر مایل بودید و قابل بود
لینک کنید و از قسمت تماس با ما هم به من اطلاع دهید که لینک وبلاگ شما رو در قسمت سمت راست سایت بزارم
سایت یه قسمتی داره که میتونید آخرین اخبار در ضمینه ی دلخواه خودتون رو تو وبلاگتون بزارید
به هر حال به وب نویستون ادامه بدید من همیشه میام سر میزنم
بای

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد