سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا
سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا

معرفی خودم

سلام خدمت هم ولایتی های خوبم به خصوص جوانان ونوجوانان عزیزروستای سنان چندنکته دررابطه باوبلاگ طنزورزش سنان که گفتنش خالی ازلطف نیست ١-درموردساخت وبلاگ روزها وشب هاتلاش کردم که بتوانم ازگوشی تلفن همراه تقریبا ساده،به عنوان یک کامپیوتر"حتی بهتر"استفاده کنم درواقع توانستم یک کارغیرممکن راممکن سازم.امیدوارم کمی هاوکاستی هاراببخشیداماسعی خودم راخواهم کردتابتوانم وبلاگی مدیریت کنم که کاربرانش ازمن راضی باشند ٢-شماهم میتوانیدباارسال پیامک مطالب خودرامستقیمادرطنزورزش سنان درج کنیدوسهمی ازمدیریت رابه خوداختصاص دهید ٣-دراین وبلاگ ممکن است بانگاهی طنزآمیزازافرادی انتقادشودمطمئن باشیدکه ازروی قصدیاعمدنیست پس زمانی که باشما ازطریق طنزشوخی شدازدست من ناراحت نشویدسعی خودمومیکنم که دردودلهای مردم روبنویسم ودرمواردی که اطمینان پیداکردم که به کسی ظلم شده ساکت نخواهم نشست +باآرزوی سلامتی برای شما
نظرات 2 + ارسال نظر

سلام بر سنان عزیز
ممنون از لطفی که به ما داری
راستش شرایطی خاص پیش اومد که به همین دلیل اقدام به تخلیه وبلاگ کردیم اما من به شما قول میدم که هیچگونه شک و شبهه ای وجود نداره که شما میفرمایین قضیه مشکوک است بلکه ماجرا فقط همان چیزی است که در وبلاگ فیروزادمرد مشاهده مینمایید

سلام آرش جان راستش خیلی اعصابم خوردشدوقتی عذرخواهی کردی آخه من اطمینان پیداکردم نوشته های پیشین شماکه ازدسترس خارج شدچیزی جزبیان واقعییت نبوده ونیست به هرحال واست آرزوی موفقیت وسربلندی وسلامتی میکنم باتشکرازنظرشما

سجاد دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 11:56

سلام واقعا دمت گرم خسته نباشی

سلام وتشکرازشما***خواهش میکنم این نشانه لطف شماست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد