سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا
سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا

اخطاریه

وضعییت آلودگی هوا به نقطه حادرسیده ازهم محلی های عزیز به خصوص کودکان وافرادمسن میخواهم که درصورت امکان ازمنزل خارج نشوند
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 12:19

سلام دوست عزیز ـشمادیگه چرا شما که دم از وحدت میزنید چرا چند دسته گی ایجاد میکنید-زیرده وبالی ده ومسجد امام حسین همه سنانی هستن-شده یکبار تونوشته هاتون به جز به رخ کشیدن خودتون از چیز دیگه ای بگید-من هم جوابیه شما را به منتقدتون خوندم خدایی قانع کننده نیست برای کار کردن شما نیاز به معرفی منتقدتون نیست یاعلی بگید وکار کنیدوجورا عوض کنید چرا بذر تفرقه میپاشید مگه سنان زمین ورزشی نداره که شما شدید ایالت متحده-بیایید توزمین اصلی ده شروع به فعالیت کنیدوشروع به پرورش بچه های ده کنید باغرض ورزی چیزی درست نمیشه -برات ارزوی موفقیت میکنم ولی اینو بدون کسی که دم از وحدت میزنه شروع کارش تفرقه افکنی نیست

باسلام وتشکرازشمادوست عزیز***اول ماکجاتفرقه افکنی کردیم مافقط جوانان ونوجوانان راکه هیچ سرگرمی نداشتندرابادرست کردن مجموعه ورزشی وحدت به ورزش کشاندیم آیااین کارگناه است من درپاسخ به اون دوست عزیز واقعییت راگفتم حالاهم میگویم تیمی که بازیکنانش درجلوی سرمربی وبه قول خودش دلسوخته تیم شیرین زبانی میکنندودرپشت سرش بهش ناسزاومسخره میکنندبه هیچ جایی نمیرسدونخواهدرسیدمن سرحرفم هستم وخواهم بودکه این تیم مدیریت نداردواوبه من گفت تومسولیت یکی ازتیم هارابرعهده بگیرمن هم درپاسخ گفتم تاوقتی شمارانشناسم کاری ازدستم ساخته نیست درموردایالت متحده هم اصلااینگونه نیست من ازشمادعوت میکنم که یک بعدازظهربه مجموعه ورزشی وحدت بیایی وخودشاهدوحدت جوانانی باشی که دریک مکانی فاقدهرنوع امکانات ورزشی دوستانه فوتبال بازی میکنندبعداسم ایالات متحده راروی محله مابگذاری باتشکرازنظرشما

دوست شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 23:40

ازکی تاحالا شدی دکتر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد