سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا
سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا

انتقادهاونظرات

محمدرنجبرازباتجربه ترین فوتبالیستهای سنان درمصاحبه باطنزورزش سنان گفت"من ازحضوردرتیم سنان خودداری کردم تازنگ تفریح وبازیچه تیم های حریف نشوم وی باتاکیدبراین که حتمانظرش رادروبسایت درج کنیم درادامه گفت تیم سنان درگذشته ازبهترین های منطقه بوده اماحالاشده زنگ تفریح وبازیچه تمام تیمهای منطقه ******************************** میلادجوکارمدیرمجموعه ورزشی گفت به نظرم تیم سنان دراین جام خوب درخشیدامابه هماهنگی های بیشترودعوت ازبازیکنان ناشناخته احتیاج دارد ********************************علی مسروردرمورداین باخت نظری نداشت ******************************** سجادرنجبرازاین باخت ابرازخوشحالی کرد ******************************** محمدفرهمندازبرترین گلزنان هفته قبل توان تیم سنان رابیشترازاین ندانست ******************************** علی زارع وسیدحسین سجادی وسعیدرنجبر"بالای ده"خوشحالی عجیبی داشتند ******************************** صمدجوکارمدیروبسایت باتوجه به امکانات فعلی توقعی بیشتروبهترازاین ندارم تبریک به دلیل بازی جوانمردانه
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 11 فروردین 1391 ساعت 15:43

سلام
بعضی از اینهایی که از باخت تیم سنان ابراز خوشحالی کردند در واقع سنانی نیستند و با توجه به این که در این تیم به دلایلی حضور نداشتند ابراز خوشحالی کردند به نظر شما اگر تیم سک روستا نتیجه بگیرد باید ناراحت بود و از شکست تیم خوشحالی کرد همچنین همانطور که گفته اید با این بضاعت کم این نتایج خیلی عالی بوده و تیم سنان توانسته مقام سوم مسابقات را کسب نماید
همچنبن به انهایی که خوشحالی کردند اعلام نمایید که غیرت روستایی این نیست و تیم سنان جای پز دادن و به قول خودمان بادوکی نسیت
با تشکر حتما مطالب را به گوششان برسانید

سلام دوست عزیز***بله حتما نظرشمارا به عرض دوستان می رسانم**باتشکرازشما

جابر شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 21:06

با عرض سلام
من به نوبه خودم از مدیریت ظنز ورزش روستای سنان و اقای میلاد جوکار به جهت اینکه کمال همکاری را در راه اندازی زمین اصلی روستا داشتند دارم و اینکه در مورخه ۱۹/۱/۹۱ ساعت ۱۵۰۰ به وقت رسمی طبق پیشنهاد اقای میلاد جوکار جهت تمیز نمودن زمین باید در زمین می بودیم که اقای یاد شده بالا حضور پیدا کرد و چند نفر دیگه به همراه اورد(به طنز گفتم)و در پایان در زمین محله امام حسین که به قولی زمین وحدت هست بعضی از اقایان اعلام نمودند که دیدید چه طور سرکارشان گذاشتیم و امید دارم که در تمام مراحل زندگی موفق و موید باشند اگر کسی هم نیاید این زمین فقط با اراده بچه ها راه اندازی میشه و هرکس هم دوست دارد جهت نشان دادن خود در زمینه فوتبال و والیبال می تونه شرکت کنه
با تشکر از همکاری بچه های محله امام حسین و (تیم وحدت)که ما را یاری نمودند و زمین تمیز نشد

سلام برادرعزیز*** ازاینکه به فکرجوانان روستاهستیدوزمین را راه اندازی میکنیدسپاسگذارم اماهمانگونه که قبلاگفته بودم اگرمراخبرمیکردیدحتمامیامدم ومزاحم میشدم اماشماچیزی نگفتیدومن ساعت٤متوجه این موضوع شدم جنابعالی حتی بنده را ازطریق یک پیامک ازاین موضوع آگاه نکردیددرحالی که دیگران راخبرداده بودیدوالبته نیامدندحالاهم دیرنشده اگرکاری داشتیدخبرم کنیدتاباجان ودلم بیایم***امامن همچنان براین عقیده هستم که شماابتدا بایداقدامات قانونی برای مثال گرفتن نامه ای ازطرف شورای اسلامی که درآن مسئولیت زمین برای مثال به مدت یکسال به شماواگذار شوددراین حالت همه چیزبه امیدخدا درست خواهدشد***باتشکرازشماکه فکرمیکنیدبنده باشما خدای ناکرده دشمنی دارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد