سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا
سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا

نصب پرچم ایران اسلامی

94029s9j5o3yu19c0ktt.jpg نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران درمجموعه ورزشی وحدت امروزهفدهم اردیبهشت ماه
نظرات 2 + ارسال نظر
رنالدو یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 14:38

سلام من رنالدو هستم عاشق فوتبال این زمین بسیارخوب است چون افرادزیادی درآن بازی میکنندمن به نوبه خودم ازمدیریت مجموعه ورزشی وحدت جناب اقای میلادجوکارتشکرمیکنم این آقاباجان ودل برای مجموعه ورزشی وحدت تلاش میکندامیدوارم درزندگی سربلندوپیروزباشدمتشکرم ازسایت شما.

سلام وتشکرازشما**من هم همین عقیده را دارم به هرحال بایدبه این شخص احترام گذاشت

رنالدو یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 14:52

سلام من رنالدو هستم واقعاعکس زیبای است وجوداین زمین فقط به خاطرمدیرت محترم ودلسوزجناب اقای میلادجوکاراست من این بازیکن رامیشناسم واقعابازیکنی بااخلاق وخوب است ومدیری زحمت کش است واقعاهمچین کسی رابایدمدیر زمین اصلی سنان کردنه کسانی که تنبل هستندواقعابایدهمچین کسی راالگوی خودبدانم

سلام وتشکرازشما**نظرشمادرپست جدیدقرارمیگیرد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد