سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا
سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا

والیبال وهیجان

لیگ والیبال ازیکم آذرماه درمجموعه ورزشی وحدت آغازمیشودازعلاقه مندان به ورزش شادوپرهیجان والیبال برای حضوردراین رقابت ها دعوت میشود
نظرات 13 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 03:59 http://www.zp1345@bllogfa.com

سلام آقاصمد
با اجازه شما وارد مدیریت وبلاگ تان شدم - جسارتی نکرده باشم
لطف نموده بعد از خواندن پاکش کنید.محمد

سلام وبلاگ رامشاهده نمودم وخوشحال شدم امامحمدجان راستش قول نمیدم که پیامت راحذف کنم قبلاهم بهتون پیام داده بودم که هرموقع دوس داشتین بیاین هرچی روکه بخواین درطنزورزش سنان درج نماییدباتوجه به اینکه ازچندروزدیگه نیستم اگه زحمتی نیست درصورتی که وقت داشتین وبلاگ طنزورزش سنان هم بامطالب جدید*هرچی که باشه(ورزشی و...)*به روز نمایید.باتشکرفراوان

arash دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 13:36

تو میگه که بودی که بخوای درباره من نطر بدهی کاری خواهم کرد که هم از حرف زدنت وهم از ورزشی که نمی دونی چیست بشیمون شوی کرویچ

سلام وتشکرازشما--حق اظهار نظرمحفوظ می باشد

مهدی ازبوشهر دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 14:34

سلام اق صمد تولدت مبارم.سلم وبرقرار باشی

سلام من ازسنان به مهدی عزیز--ازت ممنونم موفق وسرفرازباشی... منتظرنظرات ارزشمندتان هستم

RONALDO دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 15:28

سلام استادصمدمیشه بگویدآ**ش اس**اردرچه مسابقاتی شرکت کرده است اگه نمیدانیدمن برایتان میگویم:1-آ**ش درفصل نقل وانتقالات به تیم مگس های موزیرفت ودرآنجامشغول به بازی شدودرمسابقه ای شرکت کردامانتوانست محبوب شوددربین مگسهاآ**ش تصمیم گرفت که به لیگ پایین تریعنی لیگ دسته ٣مورچه های روغنی شرکت آ**ش دراین تیم موفق بودوموفق شددربین مورچه هامحبوب شودوبادرخشش مورچه آ**ش این تیم درطی ٣سال به لیگ برترصعودکردامامتاسفانه دراولین بازی همین که میخواست واردزمین شوددرزیرپاگوسفندهاله شدحالابه نظرتوآ**ش بااین ریزی چگونه درفوتبال ادعاداردآ**ش توفقط یه مورچه روغنی.باتشکراستادصمد

سلام وتشکرازشما-- لطفاازتهدیدوتوهین به یکدیگرخودداری کنیددرغیراین صورت نظرات شماتاییدنخواهدشدشمافقط میتوانیدازیکدیگرانتقادویاگفتگویاسوال بپرسید

RONALDO دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 15:57

سلام استادصمدبه برادرت میلادبگوکه من یه فوتبال دوست هستم پس کاری به کارمن نداشته باشدمن دارم اززحمات میلادتشکرمیکنم پس دیگه بهش بگوکه این حق توهست که ازت دفاع کنم من نمیخوام بین تووآ**ش دشمنی بیندازم امابازم میگویم آ**ش کوچکترازتوهست وبازی هم بلدنیست اگه بازی بازی بلدبوداخلاق داشت پس مغروراست باتشکراستادصمد

سلام وباتشکرازشما---بی خودی پای من رووارددعواهای شخصی نکن be man rabte nadarad.

RONALDO دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 17:15

سلام استادصمدلطفابگویدکه چراورزش سنان پیشرفت نمیکندآیاورزش سنان ورزش پایه ای داره کسانی که ادعای مربی گری میکنندچراازجوانان داخل روستااستفاده نمیکنندمثلامیگویندبازیکنان سنان به سربازی رفته اندیاآنان نظامی شده اندمگرمیشودکه اینگونه مربیگری کردمگرروستای مابازیکن ندارداگرمیگویدنداردپس چرابعضی مواقع سالن مگیرید٢٠بازیکن دعوت به بازی مکنیدتازه حدود18بازیکن هم تیم وحدت دراختیارداردچطورمیگویدسنان بازیکن نداردسنان حدود80بازیکن بزرگسال ونوجوان ونونهال دارداگراینان رابه سه دسته تقسیم کنیم سنان بهتریم تیم راخواهدداشت نه برویدچندبازیکن نظامی رابیاوریدکه ازفوتبال دوربوده اندبااین کارجوانان روستاانگیزه ای ندارندوحقشان ضایع میشودپس خواهش میکنم به حرف من گوش کنیدنظرشماچیه استاد؟متشکرم استادصمد

سلام رونالدوجان-منم کاملابانظرشماموافق هستم ونظرشماراتاییدمیکنم--باتشکرازشماکه همیشه بانظرهایتان به پیشرفت ورزش سنان کمک میکنید

melad دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 22:41

سلام آقاصمدبه رنالدوبگوییدکه منوباآقای ا-تو-رمقایسه نکندمن باآ-ش دوست هستم نه دشمن پس رنالدوحرف دهانتوبفهم آ-ش من باتوهیچ دشمنی ندارم بعضی هامیخواهندبین من وتواختلاف بیندازددرسته رنالدوازمن تعریف میکندامامن دوست ندارم باتودشمن باشم این رنالدوحرف مفت میزنه پس ناراحت نشولطفااستادصمدبه رنالدوتذکربدهیدتادعوابین مانیندازداگه بفهمم رنالدوکی هستی بدمیبینی.متشکرم صمدآقا

سلام وباتشکرازشما--اصلابه من چه هرچه که دوس دارین بیاین نظربدین من هم سعی خودمومیکنم تاهمه روتاییدکنم فقط ازکسی نامی برده نشه

RONALDO دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 22:53

سلام استادصمدبه نظربعضی هامیگویندکه آ-ش ا-تو-ربازیکن خوبی است امااین چنین نیست واقعاخنده آوره که همچین مورچه ریزی ادعای بازی داره خودم به آ-ش میگویم:آ-ش توبازیکن نیستی تومغرورهستی وخیلی هم بی اخلاق هستی اصلامن تورانمیشناسم خیلی کوچکترهستی که درباره فوتبال حرف میزنی لطفادیگه اسم فوتبال نیارتواگه بازیکن بودی تیم وحدت توراجذب میکردتاوقتی میلادجوکار هست پیراهن وحدت به تونخواهدرسیدجناب آقای میلادجوکارهمه کاربرای تیم وحدت انجام میدهدوقتی آقای جوکارزمین وحدت رادرست میکردآ-ش توکجابودی پس قبول کن توهیچی نیستی دربرابرآقای جوکاردیگه حرف نزن توفوتبال بلدنیستی آ-ش پس دیگه دخالت درتیم وحدت نکن.باتشکراستادصمد

سلام وتشکرازشما--لطفابه یکدیگرتوهین نکنیددرغیراین صورت نظرهاتون روتاییدنخواهم کرد

۱۲۳ سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 15:41

سلام
به اقای رونادو اعلام کنید که با توجه به این که سنان 80 بازیکن دارد و تیم وحدت 18 بازیکن و تیم شاهد هم حتما بازیکن دارد و القوتک هم همینطور بیا و مربیگری تیم را به عهده بگیر و در مسابقات میانده شرکت کن خیای هم ادعا نداشته باش انهایی که ادعا داشتند داخل سنان موفق نشدند چه برسه به شما و امثالهم
بیا و شرکت کن و تیم را حداقل با بازیکنان داخلی به رتبه پنجم برسان
با تشکر رونالدو خان

سلام وتشکرازشما-- رونالدومنتظرپاسخ شماهستیم--اگه میتونی مربی گری کنی یاعلی-حق اظهارنظرمحفوظ میباشد

RONALDO سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 17:49

سلام استادصمدلطفااین آقای123که ایقدربه فوتبال اهمیت میده لطفاازش سوالی دارم:آقای 123مگرحرف من راست نیست که میگویم سنان بایدفوتبال پایه داشته باشداگرفوتبال پایه سنان پیشرفت کندمسلمأبه تیم بزرگ سال سنان هم کمک میکندآقای123اینده نگرباش پس حرف مراقبول داری یانه؟ شمامیگویدتیم فوتبال سنان درسال ٩٢بازهم شروع به فعالیت میکندچرااینقدرروشن فکرنیستیدمگرمیشه جوانان روستاراکنارگذاشت وازبازیکنانی استفاده کردکه نظامی هست اگراین نظامی هامیخواهندبازی کنندپس چراچندماه بفکرشغل خودهستند ودرمقطعی کوتاه هم میخواهندبرای سنان بازی کندپس اگه اینطورباشه اون جوانی که داره هرروزفوتبال بازی میکندچه خواهدشدمن خودم نظرم رامیگویم نمیخوام خدای نه کرده توهین به کسی کنم وجای کسی رابگیرم شمااگرمیگوییدسنان بایدتیم خوب داشته باشدبایدبابرنامه ی طولانی این تیم راساخت مثلابایداون هایی که باتجربه هستنددرتیم بمانندواون هایی هم که جوان هستندتست ازشان گرفته شودشایدبه من بخندیدامافقط بااین کارمیتوانیدفوتبال روستارانجات دهیدالبته بایدازتمام جوانانی که علاقه زیادی به فوتبال دارندتست گرفت نه بیایدازتیم شاهدتست بگیریدوباحرف های غیرمنطقی بگویدسنان بازیکن نداردمثلابه دلیل لجبازی باتیم وحدت ازاین تیم دوبازیکن ببریدخودم درسالن دربازی تمرینی دیده ام که کسانی رادعوت به بازی میکنیدکه ازفوتبال پرت هست البته من بازیکن نیستم ولی نظرم راگفتم آقای 123.لطفااستادصمدبه این آقابگوییدمن منتظرنظرشان هستم متشکرم استاد

سلام به رونالدوی عزیز--نظرتان به نظرمنطقی میرسد--آقای ١٢٣حالابیاودرستش کن باتشکرازنظردهندگان

۱۲۳ جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 12:38

سلام خدمت شما و رونالدو عزیز
ما با داشتن تیم پایه در روستا مخالف نیستیم و اگر کسانی بخواهند این طور تیمی تشکیل دهند به نظر خود شما فرد یا افراد دیگری هم دخالت می کند که بخواهد این تیم را به دو قسمت تقسیم کند یا نه.
شاید در جریان بوده باشی که چند نفری امدند و تیم نونهالان را کمی تا قسمتی سر و سامان دادند ولی اقایی که ادعای فوتبال داشت امد و چند بازیکن از تیم را که به حساب خودش رفیق بودند جدا کرد
و در مورد بازیکنان بزرگسال اینکه در مسابقات باید بازیکنی بر روی نیمکت تیم بنشیند که تقریبا در یک سطح نسبت به بازیکنان داخل زمین باشد و زمانی که فقط از دو بازیکن وحدت استفاده می شد بازیکنان دیگری که در روستا بودند برای تماشای بازی هم در سالن حاضر نمی شدند
و خلاصه در حال حاضر که بازیکن زیاد است شما می توانید به کمک چند نفر که به انها اعتماد دارید اینها را دور هم جمع کنید و دوباره به تمرین و مسابقه بپردازید و در ضمن باید اول با کسانی که در رابطه با ورزش فعال هستند صحبت کنید
با تشکر

سلام چه عجب آقای ١٢٣دوباره که سروکله ات پیداشدچه خبرخوبی داداش؟اون قسمتش که گفتین فردی که ادعای فوتبال داشت جالب بوداگه اسمشودرقالب نظربفرستی ممنون میشم آقای رونالدو اگه خیلی نگران فوتبال سنان هستی بیانزدیک گودوتیم روجمع وجورکن اگه بیای ماهم قول میدیم کمکت کنیم.راستی رونالدوجان گل زیبایی رودربرابربارسازدیا

RONALDO جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 16:05

سلام استادصمدجواب آقای ١٢٣ میدهم آقای١٢٣جوابمودرست ندادی من طرف هیچکدام ازتیم های روستانیستم فقط دوست دارم فوتبال روستاپیشرفت کندامیدوارم همچنان رقابت بین تیم های وحدت وشاهدباشداماشمابازهم
میگویدتیم وحدت بازیکن نداردواقعااگه اینطوراست؟پس اگه این طوراست تیم وحدت بایدمنحل شودمن به نظرشمااحترام میگذارم چون شماهم به فکرفوتبال روستاهستیداماخودشمامیگویدبازیکنان تیم وحدت نمی آیندبرای بازی تمرینی درسالن تاآنجایی که من اطلاع دارم شماازالقوتک بازیکن میبریداماازتیم وحدت دعوت به بازی نمیکنیداگرهم دعوت میکنیدفقط به دوبازیکن میگویدمن فقط به فکرفوتبال روستاهستم راستی شماکه میگویددرمسابقات بایدبازیکنان روی نیمکت هم سطح بازیکنان داخل زمین باشندمن هم موافقم اماشمابه اسم وشهرت بازیکن اورادعوت میکنیدامابهترنبودیه تست هم ازبازیکنان وحدت بگیریدامیدوارم این کارانجام شوداماشماکه گفتیدکسانی نمیگذارندفوتبال نوجوانان وبزرگسال وحتی نونهال پیشرفت کندشمااسم ان هارابگویدکه باآن هابرخوردشودفقط شماچکی بازیکن دعوت نکنیدبرای مسابقه تست بگیریدشماهم از تیم وحدت بازیکن دعوت کنیدوزمین اصلی سنان رادرست کنیم نظرات بعدی شمارابه شدت دنبال خواهم کرد
متشکرم استادصمد

سلام رونالدوچطوری حیف که به عنوان برترین بازیکن اروپاانتخاب نشدی آقای 123رونالدورواگه تونستی قانع کن باتشکر

افشین از شیراز یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 02:48

باسلام خدمت صمدعزیز.درصورت امکان اسامی بازیکنان و کادر فنی تیم وحدت نام ببرید باتشکر

سلام بزودی اسامی را درسایت میگذارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد