سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا
سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا

گفتگوی اختصاصی

n835_.jpgگفتگوی اختصاصی طنزورزش سنان بامیلادجوکارسرپرست قبلی مجموعه ورزشی وحدت: آقای میلادجوکاردراین گفتگوگفت:من برای مجموعه ورزشی وحدت زحمات زیادی کشیدم اماکسانی درتیم وحدت هستندکه باغیرت بازی نمیکردندوبااین تیم اتحادنداشتندمن هم مجبورشدم باعده ای ازبازیکنان برخوردکنم که به آنهاگفتم شماداخل این تیم بزرگ شده ایدهرروزازساعت 2تا6بعدازظهرداخل زمین ورزشی وحدت بازی میکنیدپس چرا برای مسابقات بااین تیم نیستیددیگرمن داخل این تیم نیستم اماشورای ورزشی یادشان رفته که من بودم زمین فوتبال وحدت را راه اندازی کردم وبارهاازجیب خودم برای این تیم توپ خریده ام امامن ادعانمیکنم که کاری برای این تیم کردم فقط دعامیکنم درنبودمن این تیم پایدارباشد"طنزورزش سنان درپایان به دلیل زحمات زیادآقامیلادازایشان بااهدا هدیه ای قدردانی نمود"
نظرات 1 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 13 دی 1391 ساعت 00:54 http://www.senan.ir/

سلام دوست قدیمی
امیدوارم هرجا هستید شادوسربلندباشید. ازخودتان واینکه الان درکجا خدمت میکنید بیشتر بگویید سپاس

سلام عرض میکنم خدمت استادخودم خوشحال شدم که دوباره سایت ووبلاگ روستایمان رو به روزنمودیدآخه خیلی هاازمن سوال میکردندکه چراسایت سنان به روز نمیشه بازهم تشکرمیکنم درموردخدمت حرف زیاداست ام حیف که نمیشه گفت درحال حاضرلشگرخرم آبادهستم،سپاس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد