سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا
سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا

حضورضعیف تیم سنانی

تیم فوتسال سهندنماینده سنان بدون برد درمسابقات لیگ فوتسال شهرستان فسا به کارخود پایان داداین اولین حضور تیم سنانی بامربیگری اقای زراعت پیشه دراین رقابت ها به شمار میرفت.به نظرمیرسددراینده ای نزدیک خبرهای امیدوارکننده ای ازاین تیم بشنویم پیش ازاین تیم فوتبال سهند درجام نوروزیاسریه به مقام سومی دست یافت.
نظرات 3 + ارسال نظر
ورزش دوست سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 ساعت 23:36

سلام نکنه این تیم تموم بازیهایش رو باخته

سلام به دوست ورزش دوست سپاس

میلاد چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 21:41

سلام داداش خوب هستی؟
یک درخواست ازمسؤلان روستادارم اینکه هیچ کمکی به ورزش روستانمیکنند متأسفانه من خودم وآقای مسروربه دلیل عدم رسیدگی مسؤلان به زمین ورزشی وحدت که روزانه تمام جوانان وورزش دوستان رادرخودمیبیندازشورای ورزشی کناره گیری کردیم من تمام تلاشم روبرای اینکه هرروزجوانان به فوتبال بپردازندمیکنم جاداره ازآقای زراعت پیشه وجاسم زارع که تلاش وزحمات زیادی برای تیم جوانان درجام یاسریه کردندتشکرکنم من خودم شخصاشاهدزحمات این دوعزیزبودم امادلیل ناکامی مادرفینال جوانان این بودکه هیچ یک ازاعضای شورایک بارهم بالای سراین تیم نیامدندباتشکرفراوان استاد

سلام آقای جوکار ازشما به دلیل زحمات فراوانتان در زمینه فوتبال سنان تشکر میکنم.سپاس

تهران نظامی پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1393 ساعت 13:39

وبلاگ خوبی است همیشه. وبلاگتان را مطالعه میکنم ممنون جوکار93

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد