سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا
سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا

به روزترین سایت روستایی شهرستان فسا

نظرات 36 + ارسال نظر
محمدحسین شنبه 11 مهر 1394 ساعت 01:11

سلام تشکرمیکنم از اینکه درسایت شهدای روستا را معرفی کردید و هیچ قدردانی ازشما نشد

ساکن اهواز شنبه 11 مهر 1394 ساعت 01:14

صمدعزیز حالاما که روزی چند بار به سایت سرمیزدیم و اعتیاد پیدا کرده بودیم به سایت چه کنیم

سنانی وفادار دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 01:29

شما با ایجاد سایت فقط باعث تفرقه شدید بین بالای ده و افعان فرق گذاشتید تیم جداگانه وساختگی به اسم وحدت درست کردید شما باعث شدین ورزش سنون باندبازی بشه شما فوتبال رو به حاشیه کشاندید البته الان هم دست بردار نیستید تمومش کنید.شکرکه دیگه به روز نمیشه


خخخخخخخخ

سنانی بی وفا سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 06:05

تو کی هستی که داری نظر می دهی .برو دور والیبال بازی کردنت .تو سنون یه تیم فوتبال وجود دارد و اون هم وحدت هست .و باقیه ده شدن والیبالیست .

رضا سنونی سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 10:13

اون موقع که ما تو فسا داشتیم فوتبال بازی میکردیم جوانان منطقه شما داشتن موادمصرف میکردن شما فقط چهارساله که فوتبال بازی میکنین پس زیادی حرف نزن

رضاسنونی سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 10:15

حالا شما برای ما شدین فوتبالیست
مسخره بازیهاتون رو کنار بذارین بیاین والیبال تو حسینیه مسابقه با زیرده

حرف زیادی ممنوع سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 10:46

حسینیه کردین محل مشروب خوردن و کارهای دیه دو روز دیه هم می خوای عزاداری کنید باید اینطور حسینیه ای صاف شود گناه هست که بروی داخلش عزاداری کنی .اگر چی بودید زمین به این بزرگی کنار شما هست می رفتین بازی می کردید .

علی سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 14:50

شماها دارین جوونهای سنون رو خراب میکنین شورا هم میترسه چیزی به شما بگه چون حتما پاشون یه جایی گیره
همه میدونن شما چه ادمهایی هستین

محمدپور یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 02:06

سلام.تنها روستایی که سایت به روز و باسابقه ای داره روستای سنان است تشکرمیکنم بابت اطلاع رسانی خوبتون

سلام.سپاس

میلادجوکار دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 12:07

سلادخدمت داداش گلم اقاصمد.
براخیلی ازدوستان متاسفم که فقط حرف مفت میزنن اول اون اقای که نوشته من فوتبال روتعطیل کردم نمیدونه که من دستم شکسته حتمابایدمن باشم که بازی بشه خب شمافقط منتظریدمن همه چی,رواماده کنم بعدبیاییدبازی کنیدبیست روزه که نیستم یه خارزمین هم نمیزنیدپس خواهش میکنم ساکت شی چون من کم زحمت نکشیدم همه روستاهم میدونن اگه بخوام بگم هرکه میگه براخوذنمایی هست من هیچ منتی ندارم سرکسی امابدونیددوماه دیگه میلادی نیس که زحمت بکشه بایدخودتان فعال باشیدچون ورزش هست کارخلافی هم انجام نمیدیدکه خجالت بکشیدباتشکرازاقاصمد

حسن دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 12:23

سلام.چرا تو سنون هیچ کار فرهنگی نیس

میلادجوکار دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 12:26

سلام اقاصمدگل .
اقای وفادارسنونی واقارضایکم اطلاعات خودتان روقوی کنیدچون انگاربچه ده ساله هم این حرفانمیزنه اول من خودم هم براتیم وحدت بازی میکنم هم براتیم سهنددوم اینکه تیم وحدت وسهندی دیگه وجودنداره همه ازیک روستاهستیم که متاسفانه دیگرتیم چمن هم نداریم امیدوارهستم حداقل بعدازخدمتم سنان یک تیم سالن داشته باشه که بتوانیم بازی کنیم اقارضامن چندساله فوتبال زمین خاکی روزنده نگه داشتم پس من باعث تفرقه ام جمعش کن بابا اگه شعورداشتی نمیگفتی شمامعتادیداگه پای شمارش معتادین روستاباشه بیاپیش خودم که برات بگم بچه 15ساله هم درقعله وزیرده وبالای ده بنگ وماری وناس میزاره بیابرات بگم اگه بنده نبودم خیلی هامیرفتن دنبال ناس وموادحداقلش اینه که دوستای خودم ازطرف خودمان پاک هستن مثل شماقیلونی وناسی وبنگی نیستن قدیماهرکه ناس میزاشت میگفتن افغانی هست شماازافغانی هم بدتریدبریدخودتون رواصلاح کنیدالبته متاسفم که این حرفارومیزنم ولی حقیقت تلخه چون خودت خواستی این چیزارروبگم باتشکرازاقاصمدنظرشماچی هست

سلام.سپاس...دیگه شما حرفاتون رو با ذکرمثال کامل گفتین.حرفی ندارم

سنانی سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 12:12

سلام صمدسایتت خوب هست اماعالی هم نیس امانمیدنم چراهمه باتومخالف هستن نمیدنم چه کارکردی که همه باتولج هستن امامرحبابه توکه باحقیقت کام خیلی هاروتلخ میکنی راستی دعوای میلادبارضاسنونی سرچی هست چون اخه میلادخیلی چیزهاروبه زبان اورده که نبایدمیاورداخه حقیقت این روستا همین شده تعدادجوون های بالای ده زیرده وقعله اکثرناس میزارن اخه تااون جایی که من میدونم محله امام حسین اگرهم معتادداره به تعدادانگشت شماری میرسه که اون هم خوشبختانه بچه های زیربیست سال نیستن حالاخوبه بالای ده وزیرده همشون عرق خوروناس وبنگ میکشن به نظرتوصمدغیرازاین هست

سلام.سپاس از شما
نظری در مورد متن پیامت ندارم.
صلاح مملکت خویش راخسروان دانند

دوست قدیم سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 23:17

بعد میگن صمدتفرقه درست نمیکنه پس این چیه؟
همه با هم دوست هستیم
درست نیست همه چی رو اینجا بنویسی
چرا این نظرات رو تاییدمیکنی که این چنین بحث شروع بشه
در کل سایت رو تعطیل کنین بهتره
شما فقط ادعا میکنید ولی درعمل هیچی نیستی صمد
افتاد

امپراطور سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 23:23

صمد حاضرم قسم بخورم تو و میلاد فوتبال سنون رو خراب کردین الان ما دیگه بازیکنی تو سنون نداریم تو فقط عقده ای هستی
حالا نگاه کن چه شده
اینا مقصرتو هستی که با راه انداختن بازی تفرقه درست کردی
اگه نظرمو پخش نکنی ادم نیستی

بی طرف چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 01:04

درود بر تیم های قدرتمند سنون تیم عباس و پیتر کرویچ

مهدی شنبه 25 مهر 1394 ساعت 12:45

باز هم شما را به مسابقه دعوت می کنم .چرا با ما مسابقه نمی دهید .

درخواستتان را از طریق تلفن همراه پیامک کنید

شیراز یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 00:23

سلام.لطفا از مراسم عزاداری در روستا عکس بگذارید.ممنون

میلادجوکار دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 11:13

اقای امپراطوراگه عرضه داری اسم واقعی خودت روبنویس توکی هستی که درموردمن حرف میزنی اگه من تونستم فوتبال روزنده نگه دارم ونزاشتم دوستای کم سن وسال خودم دور ناس وعرق بروندادم بدی هستم توکه ازفوتبال چیزی نمیدونی حرف مفت نزن من کی فوتبال سنان رونابودکردم جاسم زارع خودش میدونه من چه اخلاقی دارم نه باندبازی کردم نه ادعاکردم درضمن من خودم براتیم شاهدووحدت بازی میکنم پس چرحرف مفت میزنی توخودت یه ادم بی فکری که میخوای ماروبه جون هم بندازی من مخلص همه بچه های سنون هم هستم
من دوماه دیگه خدمت میرم حالاببینم درغیاب من چه اتفاقی میفته شایدبازم هم سنان چهارتاتیم درست خواهدکرداقای امپراطورهمیشه اسم خودتوبنویس عرضه داشته باش باتشکرازصمدایامن باندبازی توسنون میکنم خودت میدونی.که براتیم سهندهم بازی میکنم به نظرت من باندبازم

ص.ع چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 13:23

سلام امام حسین ع نگفته که تا ساعت ۱۲شب با سرو صدا به راه انداختن مردم رو ازار بدین
امام حسین نگفته بلندگوبه اون بزرگی بخرین وبرای خودنمایی عزاداری کنین امام حسین نگفته تو مجلس عزای من هوووبزنین به جون خودم امام حسین این چیزا رو نمیخواسته امام حسین نیازی به این چیزا نداره
یعنی حقمونه داعش بیاد ما رو نابود کنه با این کارامون باعث گناه میشیم
متاسفم همه برای خودم و هم برای شما ظاهرنماها

دل گیر چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 01:00

سلام صمد جان شنیدم که میخای سایت را ببندی آخه چرا شاید از بس بعضی ها حرف مفت برای خودشون میزنند ناراحت شدی اونا جوونای بیکارهستند که الکی قضاو ت میکنند با این چیزها نوشتن تو سایت فقط ابروی ده رو میبرند بین شما وتیم دیگه تفرقه میندازند امسال عزاداری شور دیگه در محله امام حسین داشت تعدادی از جوانها بیشتر فعالیت داشتند بدون اینکه کسی بهشون بگه از جمله داداش خودت و کسای دیگه انشااله امام حسین دست همه کسانی که تو این راه قدم برداشتند بگیره با تشکر از شما

.... پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 22:49

آقا تبعیض قایل نشید همش از یک هیئت عکس گرفتید..شما که دم از تبعیض میزنید چرا از...میترسید وبا بقیه هیئت ها هماهنگ نمی شین.

سلام.از تمام هیئت ها عکس گذاشته شده.اگه عکسی در اختیاردارید ارسال نمایید تا منتشر کنیم.

علی پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 00:02

سلام از اینکه با ایجاد سایت روستایمان سنان را به جهانیان معرفی میکنید ممنونم من تازه متوجه شدم که سنون سایت داره قسمت ارشیو را که میخواندم افسوس خوردم که چرا پیش از این توجه نکرده بودم از سال ۹۰این حرکت فرهنگی اغاز شده از این بابت ازشما تشکرفراوان دارم هرچند شما رو نمیشناسم امیدوارم مردم روستا نیز قدر زحمات خوب و پسندیده شما را بدانند
لابد شورا هم همیشه از شما انتقاد میکنن اخه شورا باعث شد که اون یکی سایت سنان تعطیل بشه و مدیرش به دلیل انتقاد بی مورد سکوت اختیار کرد
علی هستم متولد سنان از اصفهان .نجف اباد

سلام با تشکراز شما که با این نطرات مایه دلگرمی میشوید

رعیت سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 15:18

سلام صمد کی بارون داریم پیش بینی بکن میخوایم پنبه بچینیم

سلام به زودی به اطلاع میرسد

علیرضا یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 23:50

سلام من قبلا استفاده کردم از دود مدفوع الاغ


حرفتان را کاملا تایید میکنم

سلام وسپاس

بسیجی شنبه 5 دی 1394 ساعت 19:31

سلام صمد تواین پنج سال هم که مینویسی چیزی هم بهت دادن

سلام.مگه حتما باید چیزی داده باشن....

بسیجی شنبه 5 دی 1394 ساعت 19:34

سلام در مورد مدارس هم بنویس خوب بودحقیقت همیشه تلخه شما بنویس بذارهرچه بخواهند انتقادکنن

سلام .قبلا نوشتم اما با انتقاد شدید روبرو شدم.منم حوصله دردسرندارم

فوتبال شنبه 26 دی 1394 ساعت 14:24

سلام .صمد جان خوبی .امتحانات ما تموم شده .زحمتی بکش بازی تو باۼ راه بیانداز تا بازی کنیم .تا بعدازظهرها سرگردان و الاف نباشیم.

سلام چشم

مهدی سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 13:29

سلام .خوبی صمد .چه کردی بازی تو باغ .راه بینداز تا بیایم بازی

سلام شما بیا من درخدمتم

فوتبال پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 13:22

سلام .صمد .ول اینا کن تیم پیدا نکردن .کسی با اینا بازی نمی کند حالا به شما میگن .بی خیال .چه کردی بازی تو باغ راه نینداختی

سلام.بازی میکنیم

س جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 16:29

سلام .ان شاالله که بازی در باغ انجام بشه .برای عید هم یه توپی براتون فکر هستم .تا خیلی بچه ها سرگردان نباشند .و با انجام فوتبال ورزش ده رونق پیدا کند .
.

سلام ان شاالله

فوتبال سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 00:39

سلام .چه کردی فوتبال تو باغ.راه انداختی .

سلام اره

س پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 16:20

سلام .خوبی .اقای جوکار .گفتی مشکل توپ داریم توپی به شما داده شد قرار هست عید هم یه توپ دیگر هم به شما داده شود .رو حساب اینکه ورزش سنون و باۼ زنده بشه .عده ای هم گلایه کردن هر وقت میریم .توپ نیست برای بازی .ان شاالله همکاری کن .ما هم در توان کمکتون می کنیم.

سلام.سپاس.همون بهترکه بازی نشه....بذاردرسشون بخونن

عشق به وطن سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 20:30

افتخار میکنم ایرانی هستم و به کشورم عشق میورزم جانم فدای رهبر امیدوارم سالم و سلامت باشند . با وجود چنین رهبری دشمن جرات نمیکنه نگاه چپ به کشورمون کنه زنده باد........

رونالدو جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 13:22

سلام آقاصمد
چه خبرفوتبال روراه بندازتادرنبودمادوستان بازی کنن فقط بخاطربچه های بامرام سنان مرسی

سلام.چشم...فقط توپ نداریم

محمد دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 01:40

سلام . خوبی اقای جوکار .خسته نباشی .من مدتی هست ده نیستم ولی پیگیر ورزش در روستا هستم .چرا از تیم های وحدت و سهند خبری نمس دهی .ورز ش باغ در چه حالی هست.

سلام.به موقع اطلاع رسانی خواهدشد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد