سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا
سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا

سنان فرهنگی کجاست؟

آیا تعداد جوانان روستا که نمازمیخوانندبه تعداد انگشتهای دست میرسد؟خانواده ها دیگه نمیتونن فرزندانشون رو کنترل کنن چرا؟همه چی داره روز به روز بدترمیشه...یک کارفرهنگی بزرگ در روستا لازم است به یک سخنران نیازاست تا بدون حاشیه حرف بزند من اینجا هرچقدرهم بگویم وبنویسم روستای فرهنگی سنان دروغ نوشتم اخه از کدوم فرهنگ بنویسم یا بگویم میدونم نمیخوادشمابگین من خودم هم ادم خوبی نیستم ولی درکل خودمم... خدای ناکرده نمیخواهم به فردی کوچکترین توهینی کنم اما من این را خوب میدانم اکثرکارهایی که دراین روستا به اسم فرهنگی انجام میگیرد فقط ظاهری و به خاطر منافع شخصی انجام میشود در روستای سنان سه مسجد وچهارحسینه وجوددارد وگاهی عقل من به این خاطرهنگ میکند... خیلی دوست داشتم و دارم که دراین سایت یه قسمتی به نام صرفا جهت اطلاع بود تاخیلی ساده وبدون سانسورانتقادکنم ونام ببرم خدا را چه دیدی چه بسا من بدون سانسورحرف زدم ونوشتم و اسم اوردم اخه ازنوشتن حقیقت هیچ ترسی ندارم.....
نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 15:26

برای حل مشکل جامعه هر کسی باید از خودش شروع کنه نه فقط انتقاد کنه.مثلا اول خودش نماز خون بشه.مسجد بره .دوستاش رو جذب مسجد و کلاس قرآن کنه و ...

سلام ...شما درست می فرمایین اما...

میلاد چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 11:53

همت شهید همت لازم است!!
راستش مدتها بود ب وبلاگ سر نزده بودم تا امروز!
مطالب رو میخوندم تا ب این مطلب رسیدم..
راستش حق باشماست..اوضاع خیلی خراب تر است از ان چیزی ک فکر میکنیم!!
باید فکری اساسی بشه. کمکی لازم بود در خدمتم.یاعلی
الاحقر زارع. دین پژوه حوزه علوم اسلامی و دانشجوی دانشگاه ولی عصر.

سلام.سپاس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد