سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا
سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا

انتقادیاپیشنهاد؟؟؟

باعرض پوزش مطلب مربوط به **درمدارس سنان چه میگذرد**به علت وجودبرخی مسائل به ظاهرقانونی وبرخی انتقادات دیگربه روزنخواهدشد. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ عزیزان هم محلی دراین سایت اگرانتقاداتی صورت میگیردنه اینکه بخواهیم شخصیت فردیانهادی را تخریب کنیم ویانه اینکه بخواهیم کوچکترین توهینی بکنیم مافقط اینجا آمده ایم تا مشکلات رابنویسیم تا بتوانیم به کمک یکدیگراین مشکلات را برطرف نماییم ازاینکه بنشینیم یک گوشه وبگوییم همه چیزخوب است چیزی درست نمیشودبااین حرفها فقط به خودمان دروغ میگوییم وبه قول معروف خودمان را فریب میدهیم به نظرم کمی واقع بین باشیم بهتراست من اگراینجامینویسم فلان جا این مشکل را دارد ویا اگرجایی انتقادمیکنیم حرف من تنهایی نیست من طبق مدارک ومستندات والبته نظرات مشکل مردم را بازگومیکنم تا مسولان پیگیری کنند خدا میداند این سایت هیچ منفعتی برای من ندارد امیدوارم زودقضاوت نکنید. افرادی میگویند این که برای تو جز دردسر چیزی ندارد چرا مینویسی وبرای خودت دشمن تراشی میکنی من هم درجواب میگویم نوشتن حرف دل مردم وپیگیرشدن مشکلات چیزی جزانسانیت نیست. (((از خودم تعریف کردم خخخخخخ‌)))
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد