سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا
سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا

اعلام امادگی مدیرسایت جهت نوکری مردم روستا

بنا بر پیشنهاد هم ولایتی ها و درخواست آنها مبنی بر نام نویسی جهت انتخابات شورای اسلامی روستا در آینده به صمد جوکار مدیریت سایت وکانال اطلاع رسانی خبر سنان- ایشان آمادگی خود را جهت نام نویسی کاندیدای انتخابات شورای اسلامی روستا و خدمت خالصانه به مردم سنان اعلام کرد.
نظرات 3 + ارسال نظر
ذبیح اله جوکار شنبه 20 آذر 1395 ساعت 23:39

سلام بر مدیر سایت سنان صمد جوکار اطلاعات خوبی در مورد حوادث رویدادهای زادگاه خوبمان سنان ارایه می دهید ولی در سایت موفقیتهای افراد روستا در امور فرهنگی قرانی ورزشی هنری و چهره های شاخص روستا که در ادارات و نهادهای کشور پست و مقام دارند با اجازه خودشان معرفی نمایید سنان به داشتن 22شهید جانباز ازاده ایثارگر سپاهی ارتشی نظامی افتخار می کند همدیگر را دوست بداریم تخریب نکنیم دنیا زودگذر است مهربان باشیم قدر یکدیگر را بدانیم نصیحت بنده به همه هرروز زیارت عاشورا نماز اول وقت خواندن قران داشته باشیم شادی روح امام شهدا اموات و پدر عزیزم که افتخار ما بود و جایش در بین ما خالی است الفاتحه مع الصلوات

سلام چشم نظر شما مورد برسی قرار می گیرد.خدا رحمتش کنه

متین جوکار فسا یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 11:34

ماکه حمایت میکنیم

سلام سپاس از شما

نعمت الله غلامیان جمعه 3 دی 1395 ساعت 10:04

پیامبر خدا صلی الله علیه و آله می فرماید:

بدانید که همه شما مسئولید و همه شما نسبت به زیردستانش بازخواست مى شوید . فرمان رواى مردم ، مسئول مردم است و نسبت به زیردستانش بازخواست مى شود . مرد ، سرپرست خانواده است و نسبت به آنان ، بازخواست مى شود . زن ، مسئول خانه شوهر و فرزندان اوست و در برابر آنان ، بازخواست مى شود . برده ، مسئول مال مالک خود است و در برابر آن ، مسئول است . پس بدانید که همه شما مسئولید و همه تان در برابر زیردستان خود ، بازخواست مى شوید .

صحیح مسلم : ج 3 ص 1459 ح 20 ، سنن أبی داوود : ج 3 ص 130 ح 2928 کلاهما عن ابن عمر .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد